Rekonstrukcijos metu eismas per Mūšios upę organizuotas laikinu tiltu

Tilto per Mūšios upę kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcijos metu vykdant senų tilto konstrukcijų demontavimo darbus automobilių eismas organizuotas apvažiavimu – laikinu surenkamu 30 metrų ilgio metalinio tiltu. Šiuo tiltu gali važiuoti transporto priemonės, kurių plotis siekia iki 3,5 metro.

Pasak AB „Panevėžio keliai“ atstovės ryšiams su visuomene Rasos Čepienės, laikino tilto įrengimas buvo vienintelis būdas rekonstruoti statinį nesustabdžius eismo. Pirminiame techniniame projekte buvo numatyta rekonstruoti tiltą dviem etapais. Tai yra, iš pradžių rekonstruoti vieną tilto pusę, eismą organizuojant kita, o antrajame etape rekonstrukcijos darbus vykdyti kitoje tilto pusėje, eismą organizuojant jau atnaujinta dalimi.

„Senasis tiltas per Mūšią labai siauras, 10 metrų pločio, šlaitai labai aukšti ir statūs. Demontuoti monolitinę tilto perdangą nepažeidžiant darbuotojų saugos ir sveikatos bei eismo saugos reikalavimų nebuvo galima. Dėl šių priežasčių teko koreguoti techninį projektą ir įrengti laikiną tiltą“, – sakė R. Čepienė.

Vykdant senojo tilto konstrukcijų demontavimo darbus atsivėrė senosios tilto atramos, kuriose aptikta ir akmens mūro. Dalis jo bus nuardyta, kad atitiktų projekte numatytą aukštį, o likusi dalis sustiprinta ir panaudota. Ardant akmenų mūrą buvo aptikti 1926 metų užrašai. Tikėtina, kad senojo tilto atramos buvo statytos tais metais, nors pats tiltas vėliau buvo ne kartą rekonstruotas.

Tilto per Mūšios upę rekonstrukcija – dalis projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)“, sutartis Nr.3.  Užsakovas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos. Šis projektas dalinai finansuojamas Europos Sąjungos 2007–2013 metų struktūrinių fondų lėšomis.

Privatumo nustatymai
Įspėjame, kad blokavus sausainiukų naudojimą gali sutrikti kai kurios svetainės funkcijos.