Scroll Top
Investuotojai dėl teisės dirbti Panevėžyje kreipėsi į teismą

UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių konsorciumas kreipėsi į teismą su prašymu pritaikyti laikinąsias apsaugos priemones UAB „Panevėžio autobusų parkas“ pirkimų komisijos skelbtam konkursui dėl autobusų stoties iškėlimo ir  naujos autobusų stoties, autobusų parko bei kitų objektų statybos.

Ieškiniu prašoma neleisti skelbti trečiojo konkurso šių objektų investuotojui išrinkti ir pripažinti priimtinu konsorciumo pasiūlymą.

„Mūsų investicinis pasiūlymas buvo atmestas nepaisant to, kad visus konkurso reikalavimus atitiko. Mums neaiškūs komisijos motyvai. Kodėl Panevėžio autobusų parkas atsisakė investicijų, kurių bendra apimtis siekia 130 milijonų litų?“, – sakė už šį investicinį projektą atsakingas UAB „Baltijos investicijų grupė“ valdybos narys  Mindaugas Vėgelė.

Konsorciumas sprendimą kreiptis į teismą priėmę gavęs oficialų Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus raštą, kad komisija, peržiūrėjusi pasiūlymą, priėmė sprendimą  neišrinkti konkurso laimėtojų ir tomis pačiomis sąlygomis skelbti trečią konkursą.

Konkursą valdomo nekilnojamojo turto optimalaus panaudojimo ir vystymo projekto įgyvendinimui jungtinės veiklos sutarties pagrindu investuotojui parinkti skelbė UAB „Panevėžio autobusų parkas“. Po pirmojo kvietimo pasiūlymų sulaukta nebuvo.

Paskelbus antrąjį kvietimą, konkurse dalyvavo jungtinės veiklos sutartimi šiam projektui susivienijusi UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių grupė.

„Mūsų pasiūlymas buvo vienintelis. Jo atmetimo motyvai neaiškūs. Manome, kad konkursą skelbusi bendrovė turėtų peržiūrėti savo sprendimą, nes mūsų siūlymą atmesti nebuvo pagrindo“, – kalbėjo Mindaugas Vėgelė.

Konsorciumo atstovo nuomone, trečiasis konkursas tik dar labiau atitolins miesto centro ir autobusų parko plėtotės perspektyvas. Tuo pačiu tai bus rimtas signalas potencialiems investuotojams kuo platesniu ratu aplėkti Panevėžį. Neseniai perspektyvaus metropolinio centro statusą atgavusiam miestui tai būtų didelis smūgis.

Jungtinės veiklos sutartimi į konsorciumą apsijungusios bendrovės turi didelę patirtį verslo projektų optimizavimo ir plėtros srityje. Investiciniame projekte siūlomi ekonomiškai pagrįsti verslo sprendimai, perspektyvoje padėsiantys materialinį ir techninį pagrindą subalansuotai UAB „Panevėžio autobusų parkas“ veiklai, kurios tikslas – tenkinti miesto bendruomenės poreikius bei plėtoti keleivių vežimo tarpmiesčio ir tarptautiniais maršrutais paslaugas.

UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonės jau yra įgyvendinusios panašaus pobūdžio ir apimties projektus. Tai – prekybos ir pramogų centrai BIG Klaipėdoje ir BIG Vilniuje, požeminės automobilių stovėjimo aikštelė Vilniuje po Savivaldybės aikšte statyba, Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcija ir daugiaaukštės stovėjimo aikštelės statyba, UAB „Garsų pasaulis“ spaustuvės su administracinėmis patalpomis statyba, prekybos ir pramogų centro „Babilonas“ Panevėžyje statyba.

„Kodėl Panevėžio kompanijų investicijos, kurias mielai priima kiti šalies miestai, netiko Panevėžiui, šiandien mums yra mįslė. Tikimės, kad konkursą skelbusi bendrovė dar kartą peržiūrės savo argumentus, o tiksliau visišką jų nebūvimą“, – sakė Mindaugas Vėgelė.

***

Konkursui pateiktas bendras UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių pasiūlymas apima  autobusų stoties iškėlimo ir  naujos autobusų stoties, autobusų parko bei kitų objektų statyba. Preliminariais skaičiavimais per dvejus metus nuo sutarties pasirašymo investicijos į šiuos objektus siektų 130 milijonų litų.

Iš jų – 70 milijonų litų numatyta skirti naujos autobusų stoties, autobusų parko bei komercinio centro statybai, 60 milijonų litų – senosios autobusų stoties iškėlimui iš miesto centro bei naujo multifunkcinio centro statybai centrinėje miesto dalyje.

Minėtos sumos yra preliminarios. Jos gali būti tikslinamos patvirtinus teritorijų, kuriose bus vykdomas šis projektas detaliuosius planus ir parengus techninius projektus. Numatoma investicinio projekto vykdymo trukmė – 24 mėnesiai po sutarties pasirašymo.

Projekto įgyvendinimo metu senąją Panevėžio autobusų stotį, kaip numatyta konkurso sąlygose, būtų planuojama iškelti į dabartinę Panevėžio autobusų parko teritoriją J. Basanavičiaus gatvėje, kur bus pastatyta nauji autobusų stoties, autobusų parko bei visuomeniniai – komerciniai pastatai.

Dabartinės autobusų stoties teritorijos vystymas siejamas su jos panaudojimu visuomenės reikmėms. Čia suprojektuotas dviejų korpusų multifunkcinis centras su požeminėmis automobilių stovėjimo aikštelėmis. Pirmojo, dviejų aukštų  korpuso fasadas nukreiptas į Savanorių aikštę, antrasis korpusas – daugiaaukštis, su fasadu į Ukmergės gatvę. Multifunkcinis centras skirtas smulkiai prekybai, biurams, maitinimo ir pramogų įstaigoms.

Projekto vizija gali būti koreguojama, jeigu patvirtinus minėtų teritorijų detalųjį planą paaiškės, jog pirminių sumanymų realizacija negalima dėl aplinkosaugos reikalavimų, inžinerinių tinklų apsaugos zonų išsidėstymo bei kitų apribojimų.

Privatumo nustatymai
Įspėjame, kad blokavus sausainiukų naudojimą gali sutrikti kai kurios svetainės funkcijos.