Eismą Vilniaus vakariniame aplinkkelyje tikimasi paleisti iki rugsėjo

Pirmadienį apie 23.00 val. sėkmingai baigti trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, užtrukę 18 valandų. 194 metrų ilgio estakada – vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės statybos darbų etapų.

Tikimasi, kad lanksčiai organizuojant darbus eismą nauja estakada pavyks paleisti iki rugsėjo. Drauge su baigiamu rekonstruoti Lazdynų tiltu naujoji estakada per Oslo gatvę leis nuo miesto  centro nukreipti dalį transporto srauto. Tai yra, nuo kelio į Minską iki kelio į Kauną aplinkkeliu būtų galima pravažiuoti praktiškai nesustojus. Tai ypač aktualu prieš mokslo metų pradžią, kada automobilių srautai tampa dar intensyvesni.

Trijų lygių sankryža Oslo gatvėje drauge su įpusėta Gudelių tunelio statyba yra projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės)“ dalis. Lazdynų tilto rekonstrukcija atliekama vykdant Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo darbus.

„Abu šie projektai yra neatsiejami. Tik visų  priemonių kompleksas leis aplinkkeliui atlikti jo funkciją – nukreipti tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

Sunkiųjų automobilių eismas Lazdynų tiltu dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų vis dar draudžiamas.  Iki rugpjūčio mėnesio jis bus atnaujintas, kas gerokai palengvins krovininių automobilių vairuotojams tekusią nelengvą užduoti surasti patogią apylanką, išvengiant Lazdynų tilto.

Vilniaus vakarinio aplinkkelio I ir IA etapo darbai vykdomi vadovaujantis rangos darbų sutartimis su Vilniaus miesto savivaldybe. Darbus vykdo „Panevėžio kelių“ ir „Kauno tiltų“ bendrovės.

Privatumo nustatymai
Įspėjame, kad blokavus sausainiukų naudojimą gali sutrikti kai kurios svetainės funkcijos.