Baigiama dar 18 kilometrų ruožo kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcija
AB „Panevėžio keliai“ su partneriu AB „Kauno tiltai“ baigia vykdyti projekto, kurio metu buvo rekonstruotas 18 kilometrų ruožas magistraliniame kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis, darbus. Rekonstrukcijos darbai buvo vykdomi atkarpoje nuo 47,88 iki 66,20 kilometro, Kauno ir Vilniaus apskrityse.
Darbų vykdymo metu buvo išlygintas kelio išilginis profilis, pastatytos naujos vandens pralaidos, įrengta nauja kelio dangos konstrukcija ir 9 metrų pločio trisluoksnė asfalto danga, sustiprinti kelkraščiai, įdiegtos eismo saugumo ir aplinkosaugos priemonės.
Projektas „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimas. Sutartis Nr.1“ buvo vykdomas vadovaujantis 2010 m. balandžio 9 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos (LAKD). Sutarties kaina – 76, 23 mln. Lt (PVM įskaitytas). Darbų pabaiga – 2011 metų sausis.
Šiame ypač didelės apimties objekte buvo panaudotos visos naujausios Lietuvos kelių statyboje įdiegtos ir naudojamos technologijos: trisluoksnė asfalto danga (10x8x4) paklota naudojant metodą „karštas ant karšto“, kelią tiesiant per durpynus žemės sankasos stabilumui užtikrinti buvo įrengti skaldos poliai, remontuojant tiltą apvažiavimui įrengti panaudotas laikinas surenkamasis tiltas. Rekonstruotame kelio ruože taip pat įdiegtos šiuolaikiškos eismo saugumo ir aplinkosaugos priemonės.
Kauno apskrityje esančioje rekonstruojamoje atkarpoje kelias Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruože nuo 47,88 iki 49,85 kilometro kerta Geležių mišką. Šiame dviejų kilometrų ilgio ruože, kelio juostos ribose, abiejose pusėse įrengtos tinklo tvoros, neleidžiančios gyvūnams išbėgti į važiuojamąją dalį. Nuovažose į mišką pastatytos kanopinių gyvūnų perėjimą ribojančios grotos. Minėtomis grotomis saugiai gali važiuoti automobiliai, dviračiai bei vaikščioti pėstieji. Nuklydusiems gyvūnams nukreipti nuo kelio įrengtos nušokimo rampos.
Kitas remontuotas kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožas, nuo 50,13 iki 66,20 kilometro, eina Vilniaus apskrities Ukmergės rajono Deltuvos ir Veprių seniūnijos žemėmis. Kelio trasa kerta Pagelužių ir Laibiškių gyvenvietes bei Santariškių ir Martyniškio miškų masyvus.
Ukmergės rajono teritorija einantis kelias statytas XIX amžiaus viduryje, po to – ne kartą rekonstruotas. Beveik visur 0,2–07 metrų gylyje išlikusi palaidota senoji asfaltbetonio danga, o po ja – senasis kelias.
Pagrindiniai šiame ruože vykdyti darbai: dirvožemio nuėmimas nuo šlaitų, lovio iškasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį, pakelės griovių įrengimas ir pagilinimas. Siekiant užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą, rekonstruotas esamas ir įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, iškilios eismo saugumo salelės.
Pageležių gyvenvietėje sankryžose įrengtos iškilios saugumo salelės bei sankryžos apšvietimas. Susikirtime su keliais į Lokėnus ir Gelvonus, Veprius įrengta sankryža su iškilomis salelėmis ir papildomomis juostomis posūkiui į kairę pusę. Rekonstruotame kelio ruože atnaujinta 18 autobusų sustojimo aikštelių. Eismo saugumui užtikrinti ir laukinių gyvūnų apsaugai Martyniškio ir Santariškių miške kelias iš abiejų pusių aptvertas metaline tinklo tvora.
Kelias Kaunas–Zarasai–Daugpilis šioje vietovėje kerta tris upes: Riešės, Armonos ir Storės. 53,71 kilometre esantis tiltas per Riešę pakeistas metaline gofruota pralaida. Per Storės upelį pastatyta dauda (speciali keturkampė gelžbetonio konstrukcija) pakeista nauja.
Rekonstruojant tiltą per Armoną kelio 62,5 kilometre demontuotos senosios konstrukcijos ir įrengtos naujos. Tilto rekonstravimo darbai buvo vykdomi dviem etapais, nenutraukiant eismo tiltu.