Atidaromas eismas naujai pastatyta S. Dariaus ir S. Girėno gatvės viaduko dalimi

Šeštadienį, gegužės 10 d., bus paleistas automobilių eismas naujai pastatyta S. Dariaus ir S. Girėno gatvės viaduko per geležinkelį dalimi. Susisiekimas su Vilniaus tarptautiniu oro uostu dabar bus patogesnis.

Iš viso eismas rekonstruojamu viaduku bus organizuotas trim juostomis. Iki šiol automobilininkai turėjo tenkintis dviem. Oro uosto link jau šeštadienį bus galima važiuoti dviem eismo juostom, o link miesto centro, kaip ir anksčiau, viena.

„Darbai šiame objekte dar nebaigti. Bus remontuojama kita viaduko dalis. Baigus darbus, link oro uosto bus galima važiuoti trim juostomis, link miesto centro – dviem“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ projekto vadovas Edmundas Jakubauskas.

Kaip jau buvo skelbta, 2006 m. gruodžio 28 d. AB „Panevėžio keliai“ ir UAB „Tilsta“ su Vilniaus miesto savivaldybe pasirašė sutartį dėl S. Dariaus ir S. Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcijos darbų. Bendra projekto vertė – 33, 01 milijono litų (suma nurodyta su PVM).

Šio projekto vykdymo metu vadinamasis Rodūnios viadukas bus išplatintas nuo 3 iki 5 eismo juostų. Be to, iki 4 eismo juostų bus išplatinta Švitrigailos gatvės važiuojamoji dalis tarp Geležinkelio ir Panerių gatvių, iki 5 eismo juostų išplatinta S. Dariaus ir S. Girėno gatvė tarp Panerių ir Brolių gatvių, rekonstruotos S. Dariaus ir S. Girėno, Pelesos ir Švitrigailos gatvių sankryžos, įrengiant saugumo saleles, sutvarkant šaligatvius, eismo reguliavimo šviesoforais sistemas ir t. t.

Kol kas viaduko rekonstrukcija vyksta pagal planą. Pernai vasarą eismas viaduku buvo uždarytas visiems automobilininkams, išskyrus visuomeninį transportą, o  rugsėjo 1-ąją atidarytos dvi eismo juostos, po vieną juostą kiekviena eismo kryptimi. Šiuo viaduku galėjo važiuoti visos transporto priemonės, išskyrus sunkųjį transportą, kuris ir toliau nukreipiamas aplinkkeliais.

Nuo praėjusiųjų metų rudens vyko viaduko platinimo darbai.

„Prie esamo viaduko buvo pastatytas savotiškas priestatas, kurio dėka buvo galima išplatinti patį viaduką ir jo važiuojamąją dalį. Naujai statomą viaduko dalį laiko keturios atramos“, – apie baigtą sudėtingą darbų etapą pasakojo projekto vadovas Edmundas Jakubauskas.

Privatumo nustatymai
Įspėjame, kad blokavus sausainiukų naudojimą gali sutrikti kai kurios svetainės funkcijos.