AB „Panevėžio keliai“ baigė Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankirtos rekonstrukciją

Penktadienį, sausio 16 d., buvo padėtas paskutinis taškas Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities sankryžos rekonstrukcijos projekte.

„Šis projektas buvo visapusiškai sudėtingas, tiek darbų organizavimo, tiek eismo organizavimo, tiek finansavimo prasme“, – „Forum Palace“ vykusios pabaigtuvių ceremonijos metu sakė AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas.

Reikšmingą Vilniaus miesto transporto infrastruktūros projektą viena didžiausių šalyje kelių statybos bendrovių AB „Panevėžio keliai“ pradėjo vykdyti  2006 m. gruodį. Projekto vertė – 43,8 milijono litų. Užsakovė – Vilniaus miesto savivaldybė. Rekonstrukcijos darbai truko dvejus metus.

2008 m. gruodžio 30 d. valstybinė komisija pripažino tinkama naudoti rekonstruotą dviejų lygių Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžą.

Projekto vykdymo metu Ateities gatvė rekonstruota nuo sankryžos su Fabijoniškių gatve iki susijungimo su Laisvės prospektu. Ateities gatvė buvo įgilinta, o Ukmergės gatvėje esamame lygyje įrengti du 17 m pločio ir 35 m ilgio viadukai. Eismas minėtais viadukais abiem kryptimis paleistas 2007 m. gruodžio 6 d. Iki to laiko eismas šioje sankryžoje buvo uždarytas ir organizuotas apvažiavimas aplinkinėmis gatvėmis.

Toliau darbai buvo vykdomi po viadukais, ten kur jungiasi Ateities ir Ukmergės gatvės. Eismas nuo Laisvės prospekto sutvarkyta Ateities gatvės dalimi po viadukais buvo paleistas 2008 m. rugsėjo 13 d.

Projekto vykdymo metu Ukmergės gatvė buvo išplatinta iki 6 eismo juostų, įrengiant po papildomą eismo juostą įvažiavimui į jungiamąsias gatves. Išvažiavimui iš rekonstruoto transporto mazgo po rekonstrukcijos naudojamos P. Žadeikos, J. Baltrušaičio, Pašilaičių gatvės. Šios gatvės jungiasi su aplinkinių rajonų gatvėmis, o J. Baltrušaičio gatvėje įrengta papildoma eismo juosta.

Rekonstruotų gatvių važiuojamosiose dalyse įrengtos 2 m pločio skiriamosios juostos,  grįstos betoninių trinkelių danga, su tvorele per vidurį. Transporto mazgo teritorijoje įrengti nauji šaligatviai ir dviračių takai, perklotos esamų šaligatvių ir dviračių takų dangos.

Siekiant sumažinti triukšmą dėl padidėjusių eismo srautų, rekonstruotoje Ateities  gatvės dalyje 6 namuose buvo pakeista 3615 langų bei įstiklinti balkonai, įrengiant šiuolaikiškas langų konstrukcijas su plastikiniais profiliais ir selektyviniu stiklu.

Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvių sankirtos rekonstrukcija į dviejų lygių sankryžą padidino sankryžos pralaidumą, leido optimaliau paskirstyti transporto srautus, kas pagerino susisiekimą tarp Pašilaičių, Fabijoniškių ir Baltupių rajonų.

Minėtos sankryžos rekonstrukcija – ne vienintelis transporto infrastruktūros projektas, kurį sostinėje įgyvendino ar įgyvendina AB „Panevėžio keliai“. 2007 metų vasarą baigta transporto jungties nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės statyba, 2008 m. gegužę – S. Dariaus ir S. Girėno gatvės viaduko per geležinkelį rekonstrukcija.

2008 m. rudenį pradėti Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbai – projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio IA etapas“. Šį projektą AB „Panevėžio keliai“ jungtinės veiklos sutarties pagrindu vykdo su UAB „Kauno tiltai“. Atsakingasis junginio partneris – „Kauno tiltų“ bendrovė.

Pagal sutartį Lazdynų tiltą numatoma išplatinti iki 8 eismo juostų (dabar yra 6 eismo juostos), renovuoti esamas asfaltbetonio dangas Oslo gatvėje (38 380 kv. m.), rekonstruoti tilto prieigas bei inžinerinius tinklus, iškelti elektros ir ryšių tinklus į diukerius, kurie bus klojami Neries upės dugne.

2008 m. gruodžio 30 d. AB „Panevėžio keliai“ ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašė sutartį dėl projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I etapas (nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g.)“ statybos darbų vykdymo.

Projekto apimtis pinigine išraiška – 135,89 milijono litų. Projekto vykdymo trukmė – 24 mėnesiai. Šį projektą AB „Panevėžio keliai“ jungtinės veiklos sutarties pagrindu vykdys su UAB „Kauno tiltai“. Atsakingasis junginio partneris – AB „Panevėžio keliai“.

Aplinkkelio dalies statybos metu bus pastatyta nauja dviejų lygių 76 m ilgio estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis – 197 m), 150 m tunelis ties Gudeliais, 510 m ilgio vakarinė gatvė nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės, įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža. Taip pat 860 m ruože bus atlikta Oslo gatvės rekonstrukcija.

Privatumo nustatymai
Įspėjame, kad blokavus sausainiukų naudojimą gali sutrikti kai kurios svetainės funkcijos.